Dezvoltare și evoluție

19 Moduri Simple de Automotivare ce te Pot Ajuta Zilnic în Activitatea Ta

Gândirea pozitivă folosită în mod inteligent iți poate asigura atingerea obiectivelor. Cele 19 moduri de automotivare prezentate reprezintă rădăcina gândirii pozitive – abordarea este una realistă: cum să ne dezvoltăm și să ne construim gândirea pozitiva astfel încât să generăm cele mai bune rezultate.

Oricât de frumoasă ar fi strategia, din când în când ar trebui să ne mai uităm și la rezultate.

Motivarea poate să devină în timp tot mai transparentă, dar putem lucra la automotivare, până la urmă, totul porneşte din noi, bine şi rău. Căci tot noi suntem şi cei mai mari duşmani ai noştri, prin reacţiile noastre la tot ce se întâmplă în jur.

Descarcă o tehnică de automotivare care te va ajuta să ajungi unde îți dorești- Tehnica SAS

Pe de altă parte, când ne gândim la lene, îmbrăţişăm automat amânarea sau, să folosim un termen mai actual, ne facem rude cu procrastinarea.

Formula universală a atingerii obiectivelor o cunoașteți de la traineri: alege-ți obiectivul, scrie-l pe hârtie, fă un plan astfel încât să-l atingi, acționează și adaptează acțiunea după feedback. De ce un lucru atât de banal și evident este prezentat ca o mare noutate?

Doriţi unele soluţii practice(tehnici de motivare) pentru rezolvarea motivației universale? Aici sunt 19 dintre ele. Încercaţi-le pe toate sau o parte din ele.

Spune-mi despre cele care funcționează cel mai bine pentru tine.

Sunt sigur că vei găsi cel puţin unul sau două care îți satisfac pe deplin dorințele.

19 Moduri Simple de Automotivare ce te Pot Ajuta Zilnic în Activitatea Ta

 

Modul #1. Fă o înțelegere cu tine.

Pentru a reuși un lucru, un ideal sau un obiectiv poți să-ți propui ceva de genul: dacă trec de acest pas voi merge să sărbătoresc cu o înghețată, sau voi face o plimbare în parc.  Propuneți după terminarea oricărui capitol din proeiectul tău să faci ceva ce îți dorești, ce îți place, ce te încântă.

Modul #2. Puneți întrebări motivante în fiecare dimineaţa.

Dacă lupți poți să pierzi, dacă nu lupți ai pierdut deja. -Necunoscut

 În fiecare dimineață te intrebi astfel:

Ce fac eu pentru viaţa mea chiar acum?

Cum fac să mă simt bine?

Sunt  fericit acum?

Este important să simți cu adevarat cum te simti. Când îți pui aceste întrebări încerci să afli răspunsurile pentru a avea o automotivare totală pentru restul zilei. Aceste întrebări le pui dimineața, deoarece ele au rolul de a te face să recunoști lucrurile care trebuie să le acorzi atenție pentru a simți sentimentele pozitive.

Modul #3. Mărește-ți obiectivele.

Dă o mare importanță miniobiectivelor și obiectivelor din viața ta. Această motivație personală te va monta mult mai mult decât te motivează obiectivele mici. Un obiectiv mare are un efect mai mare şi poate crea o multitudine  de motivații.

Modul #4. Stabilește dificultatea sarcinilor.  

Acest lucru va facilita o mulţime de griji şi îți va spori încrederea de sine în tot restul zilei. Nu cea mai mare sarcină de peste zi este prioritară.

Modul #5. Nu te repezi.

În loc să te arunci în rezolvarea problemelor la viteză maximă mai bine pornește mai lent. Atunci când procedezi așa mintea ta nu va vizualiza sarcina ca ceva ce trebuie făcut repede. În astfel de condiții vei putea analiza, stabili și realiza mult mai bine ce este de făcut în realizarea sarcinii, procesului sau obiectivului ce ți l-ai propus.

Modul #6. Compară-te cu tine. Nu cu alții.

Compararea cu ce ai realizat sau compararea rezultatelor tale cu cele ale altor persoane poate distruge motivaţia pe care o ai. Există oameni și oameni și tot vor fi de aici înainte. Nu trebuie să ne intereseze ce au realizat ei, ci ceea ce am realizat noi, asta ne va juta să ne concentrăm mai mult pe ceea ce avem de făcut, să ne îndreptăm sau să îmbunătățim rezultatele personale.

Revizuirea rezultatelor  este importantă astfel încât să vezi unde ai greşit în trecut pentru a evita judecăţile greşite similare pe mai departe. Deseori vei fi poate plăcut surprins atunci când vei face o astfel de revizuire. Este un factor cheie de automotivare.

Modul #7. Aduți aminte de succese.  

Încearcă să fii un om de valoare și nu neapărat un om de succes.-Albert Einstein

Notaţi succesele. Chiar este important să le notați într-un caiet, registru sau o listă. Prin vizualizarea acestei liste vei uita mai ușor eșecurile, și vei constata că succesele, realizările sunt mai numeroase decât eșecurile. Încă o motivație personală importantă.

Modul #8. Acționează ca eroii tăi.

Încă de mici copii am avut eroi preferați fie din cărți, fie din filme, am copilărit și am crescut alături de ei. Imaginează-ți că ești unul dintre personajele preferate ale tale. Ei te vor ajuta să te inspiri în ceea ce faci sau întreprinzi. Încearcă să descoperi ce au făcut ei și apoi aplică și tu în viața ta de zi cu zi. Te va motiva foarte tare acest gen de inspirație.

Modul #9. Nu te teme de eşec. 

Eşecul este un ocol temporar, nu o fundătură.-

Încercaţi să găsiţi lecţia de valoare în fiecare dintre eșecuri. Intreabă-te: ce pot învăţa de la aceasta?

Modul #10. Fă unele cercetări atunci când ai un lucru de făcut.

Atunci așteptările tale vor fi mai solide în realitate şi poți de asemenea să obţii sfaturi bune în privința dificultăților care ar putea să apară. Gestionarea aşteptărilor tale poate adesea să te apropie de entuziasmul inițial exploziv.

Când știi ce sa întâmplat cu alţii în situaţii similare, poţi adapta şi încerca soluţiile lor. Acest lucru face ca grijile şi problemele ce apar să fie mai uşor de manevrat.

Modul #11. Citește lectură motivațională.

Citește cărți despre motivație sau educaționale. Creierul tău se va simți mângâiat și se va bucura că ai închis televizorul. Însă, ori citești o carte pe săptămână, apoi aplici ce scrie acolo în propria viață, ori citești câte un capitol, apoi aplici.

Modul #12. Provoacă-te pozitiv!

 Învață să gândești pozitiv în cea mai mare parte a timpului. Învață să treci de filtrele negative de a gândi înainte de a avea șansa să dai de la tine. Este posibil să nu poţi fi pozitiv tot timpul.

Dar cred că majoritatea dintre noi poate îmbunătăţi gândirea noastră pozitivă şi rezultatele ne pot duce la acest lucru. Poate chiar mai mult decât îți dai seama acum.

Modul #13. Renunță la televizor. 

Beneficiile raportate în urma unui studiu spun că renunțarea la televizor, oferă oamenilor o mai bună claritate mentală, o sănătate mai bună și kilograme in minus, posibilitatea de a explora noi hobby-uri, relații mai bune și mai multă energie, o productivitate mai mare și o stabilitate emoțională mai bună.

Chiar dacă nu urmărești mult programele tv, atunci când renunți definitiv la ele, vei fi intrigat de beneficiile copleșitoare raportate după acele lungi perioade de timp fără televizor.

Vizionează filme documentare sau filme motivaționale.

Modul #14. Împarte un lucru în mai multe.

Realizează  sarcina sau proiectul tău în paşi mici. Începe cu concentrarea pe primul pas mic. Când ai terminat treci la următorul pas şi focalizează-te strict pe el. Micile succese îți va păstra și menține motivaţia până la finalul proiectului. E uimitor cât de mult poţi să obţi  dacă urmezi această metodă simplă.

Modul #15. Fă proiecții pozitive. 

Programează în știri pozitive şi de divertisment propriile gânduri şi informaţii însușite din socializarea de zi cu zi, cele rezultate din știrile politice și sociale. Proiectați toate activitățile, stările și trăirile voastre în tablouri pozitive. Fi selectiv şi păstrează totul pozitiv.

Modul #16. Utilizează-ți creativitatea.

Pe o bucată de hârtie scrie în partea de sus a paginii în ce segment din viaţa ta vrei să obți mai multe idei de realizare, de împlinire. Poate îți dorești idei pentru a câștiga mai mulți bani sau pentru a deveni o persoană mai sănătoasă.

Scrie cam  15-20 idei pe unul dintre segmentele respective. Apoi încearcă-le. Nu toate ideile vor fi de succes. Dar unele vei constata că funcționează. Vei observa că dând frâu liber creativității vei descoperi numai idei utile.

Poţi de asemenea să descoperi cât de creativ poți fi dacă încerci şi modul de motivare cu care ai acționat la lansarea fiecărei idei.

Modul #17. Află ce te face fericit.    

Si-ti doresc tie, ceea ce-mi doresc si mie: FERICIRE- Emil Sturzu

După ce afli asta focusează-te pe acel lucru. Folosește-te de el, exploatează-l la maxim.

Modul #18. Ascultă muzică în timp ce faci mișcare.

Realizează-ți propria bibliotecă de muzică motivațională și dezvoltare personală. O poți asculta în timp ce te deplasezi, în autobuz, în mașina proprie, cu bicicleta, în timp ce alergi sau dacă mergi în parc.

Modul #19. Fă ca fiecare zi să conteze.

Nu avem tot timpul din lume. Așadar concentrează-te pe ziua de azi şi fă lucrurile pe care dorești să le faci chiar acum.

Au apărut atât tehnici simple cât şi adevărate strategii ce dau roade, pentru a distruge mitul auto-motivării şi a demonstra că se poate!

Aceste aspecte se leagă, bineînţeles, în mare parte, de psihologie. Sunt analizate iniţial trăsăturile personale ale oamenilor ce vor să se automotiveze, tipurile comportamentale, cât şi nivelul de energie al fiecăruia.

Căci unii nu sunt dispuşi să facă anumite introspecţii şi sacrificii pentru a le merge mai bine, pentru a fi mai activi, ci sunt mulţumiţi cu viaţă lor mereu amânată, atât timp cât nu intervine vreun factor dăunător. După cum am spus, efectele nu se observă în scurt timp.

Dar un exemplu bun e acela că oamenii se pot trezi prea târziu ratându-şi tinereţea sau cariera, sănătatea sau pierzându-şi familia, preocupaţi prea mult cu teoria lenei.

Concluzie

Este vorba, până la urmă, de alegeri şi de încredere, de imaginea cu care ieşim în lume şi ce ne place să vedem acasă, de principii şi de personalitate. Însă lenea este atât de puternică încât te face să uiţi toate acestea şi să te pliezi după moliciunea ei.

Că e bine, e comod şi nu-ţi cere eforturi de supra-om. Dar nici departe nu ajungi călătorind pe firele domoale, care ar putea fi, cu un strop de automotivare, chiar productive.

Plictiseală sau lipsa de provocări, un trai liniştit fără prea multe bătăi de cap, tinereţea fără gânduri de bătrâneţe şi foarte calmă, toate acestea pot să ducă la lentoarea amânărilor.

Procrastinarea e prietena muncii pe ultima sută de metri, deşi unii recunosc că sunt mai productivi atunci, aşadar, poate fi şi un mod de a motiva omul, însă nu probată într-un mod exagerat.

Unii reuşesc să fie motivaţi la locul de muncă, au nevoie de bani, au o familie acasă, un vis de împlinit şi astfel, renunţă la cătuşele amânării şi încep să trăiască mai cu spor.

Pe alţii însă, nu-i convinge nimic, nici măcar trecutul care se arată tot mai putred când rânjeşte din fotografii. Este vorba, finalmente, de un stil de viaţă, la libera alegere a fiecăruia dintre noi. Ne motivăm sau procrastinăm?

automotivare (1)

Tags
Chestionar Fericire

Bioenergoterapeut

In urma experiențelor paranormale trăite de-a lungul vieții am scris cinci cărti: Mesagerii Luminii, Alternanța, Dimensiunea IV, Bioenergia-Terapie blândă și Miriam. Abonează-te

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*